Titulná stránka » Novinky » CALL CENTRUM v novom šate

CALL CENTRUM v novom šate

Vďaka presťahovaniu do nových priestorov aj naše CALL CENTRUM sídli v novej kancelárii. Naše CALL CENTRUM funguje už od roku 2007, pričom jeho cieľom je celková podpora zákazníka z hľadiska zadania objednávky a pravidelného kontaktu so zákazníkom, príprava podkladu dodacích listov/faktúr a prepojenie s našimi Distribučnými centrami Rozhanovce, Zvolen a Bratislava, a takisto priama komunikácia s našimi Obchodnými zástupcami po celom Slovensku pri akýchkoľvek požiadavkách a zmenách u zákazníkov. CALL CENTRUM je priamo prepojené s nákupom a distribúciou/logistikou našej spoločnosti Zeelandia s.r.o. Košice.

Call centrum je pre našich zákazníkov prvý kontakt, kde sa okrem nahlásenia objednávky môžu obrátiť s akýmikoľvek otázkami, pripomienkami alebo nahlásením zmien v údajoch a pod.

Zároveň zákazníka vedia informovať o cene výrobku, balení, dostupnosti tovaru resp. o náhradnom tovare, podmienkach a termíne závozu, podmienkach registrácie nového zákazníka odoslaním registračného formulára na vyplnenie e-mailom, kvôli urýchleniu registrácie a informáciám k fakturácii. Sprostredkovane zaobstarajú Vaše požiadavky týkajúce sa špecifikácií, podrobnejších informácií k použitiu výrobku alebo iných podnetov, ktoré vedia riešiť iné naše oddelenia.

Nakoľko našim prvotným cieľom je nielen spokojnosť zákazníka, ale aj vlastných zamestnancov,        

na našom Call centre dlhodobo pracujú tí istí zamestnanci, pričom výhodou určite je, že dokonale poznajú zákazníkov a ich potreby a požiadavky.

Vedúcou Call centra je p. Timea Poláčková,

operátorkami Call centra sú: p. Erika Parajošová a p. Ing. Zuzana Szilvasiová.

Každá z pracovníčok CALL CENTRA má na starosti určitý región zákazníkov, pričom sú vzájomne zastupiteľné počas roka. Denne uskutočnia v priemere 200 až 250 hovorov so zákazníkmi, hovory s obchodnými zástupcami a našimi distribučnými centrami.

Naše CALL CENTRUM bude v najbližšej dobe vybavené novým komunikačným systémom,  ktoré zabezpečuje, že dĺžka Vášho čakania na prepojenie na Call centrum sa znižuje aj vďaka prenosu telefonátu k práve voľnej linke a zápisu hovoru cez odkazovaciu službu priamo do nášho systému a evidencii neprijatých hovorov.

Kvôli zlepšovaniu kvality CALL CENTRA sme zaviedli sledovanie aktuálne nedostupného tovaru na určitom sklade, pričom sa snažíme čo najskôr informovať zákazníka o dodaní tovaru v čo najrýchlejšom termíne aj mimo rozvozového plánu.  Vďaka zadávaniu objednávok 2 dni vopred k závozu a prepojenosti našich Distribučných centier ako aj priameho dovozu tovaru od dodávateľov priamo na Distribučné centrá sa tieto situácie snažíme minimalizovať.

Takisto kvôli zlepšovaniu kvality komunikácie Call centrum/Obchodný zástupca – zákazník sme vypracovali novú pomôcku pre zadávanie objednávok: OBJEDNÁVKOVÉ TLAČIVO, ktoré zabezpečí pri zaslaní 2 dni vopred na našu e-mailovú adresu:

objednavky@zeelandia.sk 

tým sa vyhneme chybám pri zadávaní objednávok ako z našej, tak z Vašej strany počas telefonického nahlasovania. Tlačivo Vám radi poskytneme, stačí zavolať svojho Obchodného zástupcu alebo priamo Call centrum Zeelandie.

Naše bezplatné linky zostávajú od roku 2007 nezmenené: 0800 100 707 a 0800 101 328.

Tešíme sa na Vaše telefonáty.

Tím Zeelandia s.r.o. Košice

Preskočiť na obsah. | Na navigáciu